torsdag 14. mai 2015

The final countdown

Det er kun 17 dager til Edinburgh Marathon. Jeg klarte i sted på forunderlig vis å slette planen for de fire siste ukene før maratonen som jeg hadde lagt ut her på bloggen for noen dager siden. Planen så - og ser stadig - slik ut som på bildet til venstre.

Planen har jeg fått inspirasjon til fra Edingburgh Marathon sin hjemmeside.

Uke 1 var da forrige uke. Jeg løp antall kilometer slik planen la opp til, men ikke akkurat på dagene som var satt opp: tirsdag 8,6 km, torsdag og fredag 8 km og søndag 32 km.

Denne uka, uke 2, tenker jeg holde meg til planen, men atter på litt andre dager: jogget tirsdag 8,5 km og i dag 6,2 km. Skal videre jogge 8 km i morgen, fredag, og 19 km på lørdag.

---

Det er ikke bare nedtelling til maraton i disse dager. Om en knapp måned har jeg flyttet fra mitt kjære hus og min kjære hage. Det er vemodig å ta farvel...