mandag 1. juli 2013

Langtur i går, hagen og Elixia i dag

Det har vært en bra fysisk start på min sommerferie. Første uka bød på tre økter på Elixia (20 min. sykling og 30 min. styrke hver gang), en sykkeltur (51,87 km) og en langtur jogg (22,14 km). Sistenevnte var i går. Faste turen fra Sognsvann til Bjørnholt og tilbake. Varmt var det. Og det var kanskje ikke helt lurt med de øvelsene for beina jeg gjorde dagen før på Elixia. Beina var litt tunge og krampen banket på den venstre leggen.

I dag, starten på feieuke to, har jeg atter vært på Elixia. Klippet plenen har jeg også. Så jo, en god fysisk start også på denne uka.
--------

Plenen begynner forøvrig bli rett så grønn og fin. Lenge så den brun og slettes ikke bra ut samt at div. planter så halvdøde ut. Byttet ut to døde roseplanter sist uke med to friske. Nå er det kun tre busker (som jeg ikke vet hva heter...) som ser heller døde ut... Men kvistene er myke... Tro om jeg skal gi dem en sjanse noen uker til? Husker de blomstret sent forrige sommer. Men kan ikke huske at de før blomnstring var så brune og bare som de er nå.

Setter inn et bilde av plantene - kanskje er det en av dere som vet hva de heter og derved også vet om det bare er å kutte dem ned (eller om det er håp):