lørdag 21. april 2012

Oppsummering denne uka

Konstatere at jeg nok en uke har fått lagt inn tre joggeturer, alle på en mil hver.

Nok en gang har jeg forstått at greia er å bestemme meg og så bare gjøre det. Jogget tirsdag og hadde bestemt meg for samme tur onsdag. Da onsdag ettermiddag/kveld opprant, regnet det og var grått så det holdt. Tenkte et øyeblik på å droppe turen, men nei, var bare å komme seg ut.

I dag har jeg hatt ukas siste joggetur. Også den av slaget det bare var å bestemme seg for. Helgen står nemlig i loppemarkedets tegn, korpsmor som jeg er. Etter å ha holdt på torsdag og fredag kveld med lopper samt i dag, lørdag, fra kl. 10 til 17, var lysten på sofaen der. Men hadde altså på forhånd bestemt meg for joggetur. Og tur ble det. Løp igjennom Sentrumsløpets løype. Greit med den gjennomkjøringen før det er alvor om en uke. Drømmer om å slå egen tid fra to år tilbake, men innser at det nok blir for vanskelig. Er to år eldre og formen er i grunnen som den var den gang....