torsdag 11. august 2016

Planen - skyss - puljestart

Først planen: Den var altså denne uka å sykle en tur på ca. fem mil. Det ble ikke en, men fire mindre turer: onsdag 17,91 + 21,03 km (liten pause i mellom for handling på butikk). Torsdag (i dag) 8,46 + 8,49 km (liten tur i minibanken der på midten). Totalt ble det 55,89 km. Slik sett er jeg stadig i rute.

Så skyss: Jeg har fått bekreftet at jeg sitter på med IF Frøy. Det er flott; bare for meg å sette meg inn i bilen lørdag tidlig morgen og kjøre 20 minutter bort til p-plassen ved Skullerudstua. Parkere bilen, sette meg i bussen og bli fraktet fint frem og tilbake fra Birken. Forhåpentligvis går bussen også tilbake til Skullerudstua, ikke til Oslo sentrum, som det i skrivende stund er en viss fare for. Ikke fristende å sykle oppover fra Oslo S til Skullerudstua med sekk på ryggen og bag over skulderen...

Puljestart: Jeg hadde jo håpet å starte tidligere enn i fjor da jeg jo den gang perset, men nei. I år starter jeg 11:15 (mot 10:45 i fjor). Dog: i fjor var jeg i pulje 45, i år i pulje 39. De har tydeligvis gjort noe med puljestartene.

Nå er det fire dagers sykling til og fra jobb som står på programmet til uka. Det er spådd nydelig vær i hvert fall :)