tirsdag 9. februar 2016

Dårlige skiforhold...

Jeg er i skrivende stund happy for at jeg solgte min plass til Holmenkollmarsjen. De stakkarene må jo gå den beinharde løypa i Holmenkollen!

Selv var jeg frivillig ute i løypa sist helg under fem- og tremila (slik jeg har vært frivillig siden prøve-vm i 2010, via ski-vm i 2011 og deretter Wold Cup-helger). Å skulle gå den runden fire ganger med 1330 høydemeter, det frister overhode ikke!

Det var forøvrig en passe sur og kald fornøyelse å være i Kollen i det regnværet vi ble servert. Takke meg til skikkelig vinter med kuldegrader!

---

Jeg har også solgt min plass i  Birkebeinerrennet. Den lørdagen (19. mars) trommer jeg sammen noen venner (andre enn de som hjalp meg for under et år siden!) og flytter til huset mitt i skogen.

Litt vemodig ikke delta på Birkebeinerrennet. Har jo seks frokosttallerkener etter å ha fullført trippelen seks ganger på rad. Dette året blir det ingen tallerken. Men dog eget hus - med eget styrketreningsrom :)