fredag 1. januar 2016

Oppsummering 2015 og et blikk fremover

For å begynne med det nye året:
Startet bra i dag med å finne en cache samt jogge en rundtur på 8 km :) Er nå oppe i 20 cacher; fremdeles mao. en skikkelig fersking!

Et tilbakeblikk på 2015: For meg personlig var dette et annus horribilis. Sorg var i stor grad innom meg både på privaten og på jobb. Dog, jeg har også noe fine øyeblikk å se tilbake på; de dukket opp på fritiden:

1) Jeg fullførte min første maraton siste dag i mai. En helt salig følelse å komme i mål!

2) Jeg klokka inn med 4-tallet først på Birkebeinerrittet i august. Den følelsen var like salig som ved fullført maraton. Endelig se dette 4-tallet som jeg har drømt om i flere år både på Birken ski og sykkel!

3) Siste ´instant´ lykke-øyeblikk var i Den blå lagunen på Island. Å oppleve den luksøriøse loungen, bli tatt godt vare på av sjefen og personalet, få alt påspandert... Det var salig lykke! (Det skal sies at all denne gratis luksus har sin forhistorie som jeg her ikke kommer inn på).

2016 håper jeg blir i et annet lys enn 2015. Mulighetene er der :) Ser i første omgang frem til å gå på ski i Marka (snøen kommer vel i rikt monn nå utover!).

Første dag med startnummer i 2016 er på Holmenkollmarsjen 13. februar.




Ett av de salige 2015-øyeblikkene: I ferd med å fullføre mitt første maraton :)

Håper jeg får mist ett av disse salige øyeblikkene også i 2016.