onsdag 3. september 2014

On the road again

Jepp, on the jogging-road again. Dette var første joggetur på ti - 10! - uker. I sommer har jeg siden slutten av juni bare syklet og det kun en gang i uka.

Jogging er jo ikke akkurat den sporten jeg liker best. Samtidig vet jeg at det er den greia som gjør at kondisen opprettholdes sånn nogenlunde. Det gikk ikke fort i dag, men det plager meg ikke veldig. Vet av erfaring at kondisen kommer rimelig kjapt, bare jeg er tro mot å jogge jevnt og trutt tre ganger i uka.

Ettersom jogging ikke er det jeg liker best, forøskte jeg i dag å fokusere på det som er positivt, nemlig omgivelsene der jeg jogga. Grønt gress, noe gult løv, båter på vannet, Holmenkollbakken i det fjerne. Slike ting. Samt være takknemmelig for at jeg stadig har en kropp som kan jogge noen kilometer uten de store problemer.