lørdag 6. april 2013

Gøy å perse :)

Ja, hadde bestemt meg for å løpe min faste korttur (6 km) i dag og hadde bestemt meg for å perse. Det på bakgrunn av at jeg løp turen på en ok tid for tre dager siden. Tenkte da at her må det da være mulig å perse. Som tenkt så gjort!

Bestenoteringen lyder nå på 32:32. Forrige bestetid var 33:27 og stammer tilbake fra 7. april 2010.

Har forøvrig løpt denne ruta 22 ganger nå, første gang var 20. mai 2009. Nå skal det sies: Jeg har alltid løpt denne runden rimelig jevnt. Dårligste tid er 39:26 og stammer fra 1. januar i år, men stor sett ligger jeg rundt 35 min. Forøvrig interessant å se at makspuls i dag er på 104 %...
-----------

Er nå offisielt tilbake på det gode sporet: minst tre treningsøkter i uka. Ble tre joggeturer denne uka og fire i uka før der.