lørdag 5. mai 2012

Stinne lår, nydelig vår

Nei, det ble ingen langtur i dag, derimot ble det tre runder rundt Sognsvann utpå ettermiddagen. Da hadde sola begynt å varme litt etter en heller kald start på dagen med sludd i høyere strøk. Kan jo ane litt av dagens morgenvær ved å titte innom Treningcamp på Facebook. Det var noen hardhudede som jogget i dag tidlig :)

Noen tøffinger var forresten også de 1500 som løp Råskinnet i dag! Forsåvidt glad jeg ikke var en av dem, men det hadde jo vært artig å prøve seg en gang...

Så altså tre runder rundt Sognsvann på meg. Stoppa GPS-klokka da den viste 10,02 km.  Låra var tunge under hele turen. Ekstra tungt å skulle løpe samme runden tre ganger. Hadde jo en mulighet til å gi meg etter både en og to runder! Godt jeg hadde bestemt meg for tre runder før start og har en viss porsjon vilje.

Tunge lår: Kjente låra godt etter tirsdagens langtur - og ikke mindre etter onsdagens intervalltrening i parken. Jeg er den første til å innrømme at jeg er elending på å tøye ut. Tro om det hadde hjulpet på disse stinne låra?