lørdag 12. februar 2011

Ski-VM nærmer seg :)

I dag har jeg vært på kick off-samling for frivillige. Stedet var publikumsteltet i Holmenkollen. Det ble et par hyggelige og informative timer. Av kulturelle innslag kan nevnes Valkyrien Allstars. Deres "Å gjev du batt meg" svinger bare noe helt fantastisk!!!! Tusen takk for innslaget!

Av det informative kan nevnes regler for akkrediteringskort, åpningsseremoni, HS-begrepet (Holmenkollbakken er HS 134 og Midtstubakken HS 106) og info om løypene (5-mila vil f.eks. foregå i en sløyfe som er 8.3 km lang).

Jeg gleder meg storlig til ski-VM :) Dagene fra 23. februar til 6. mars vil by på 21 øvelser innen langrenn, kombinert og hopp, i tillegg til en rekke kultur- og festivalarrangementer. Ta en titt på ski-vm sin egen hjemmeside for mer info, eller kontakt meg :)

Og visste du forresten: Du kan få med deg glimt fra VM-øvelsene gratis ute i løypene?!