mandag 19. februar 2024

Lochs and Glens

Prosjekt "Kom i form og ned i vekt" er stadig aktuelt. Det skal sies at siden forrige innlegg - i oktober - har jeg ikke trent mye; tvert om. Vekta har stått stille. Men nå, nå ser jeg lyset. Vekta er faktisk på vei ned, og jeg trener denne uka i form av spinning her hjemme. Fint at vinterferie kan brukes til noe fornuftig.

Vårens store utflukt er "Lochs and Glens". Denne sykkelturen blir sammen med min søster - slik vi har gjort noen ganger tidligere. I år går turen i Skottland, fra Balloch v/Loch Lomond (jeg kommer nok til å synge på sangen ved samme navn ved avreise) til Perth. Også i år er det Saddle Skedaddle som arrangerer turen for oss.


Søster og jeg har tre ganger tidligere syklet i England/Skottland. Første gang var i 2017. Da syklet vi C2C - Hadrian`s Wall, fra Whitehaven, nord-vest i England, til Tynemouth, helt i øst. 

I 2018 syklet vi også C2C, men da den klassiske ruten.

I 2023 syklet vi fra Newcastle til Edinburgh