lørdag 17. september 2011

Trippærn i boks

Smiler i vei her, ikke lenge etter målgang Birkebeinerløpet. Noen grunn til det? Tja, det må være fordi en hyggelig kar, som jeg snakket med i forkant av Birkebeinerrittet og i dag møtte underveis i løpet og rett etterpå, tok bilde av meg. Tida mi er lite å skrive hjem om. Åtte minutter etter merkekravet. I fjor var jeg sju etter.

Men: Nå hjemme har jeg lastet opp dataene til Garmin connect. Det er i grunnen flott å se at jeg faktisk har holdt høyere hastighet i dag enn i fjor :) Men nå var dagens løype mer på grus enn fjorårets; går fortere på grus. Samtidig var dagens løype to km lengre. Vel, uansett var vel dagens prestasjon omtrent som i fjor. Får vel si meg fornøyd da.

Jeg hadde en relativt slitsom tur fra Sjusjøen til Lillehammer i dag. Sliten, av ymse grunner, i kropp og sjel før start. Syntes løypa var mer oppover enn jeg mintes fra i fjor, og offroad-biten var tildels meget våt og gjørmete! Hadde et herlig plask der det var som verst! Sleit med å få av all møkke i dusjen etterpå :)

Var i tvil underveis i løpet om jeg vil gjøre dette også neste år, men det er vel en fare for at jeg gyver løs på nok en trippel.

Konstaterer forøvring at NÅ kan vinteren komme :)