torsdag 29. april 2010

Vivitex kne

Siste oppdatering på Vivitex kne: Jeg har nå brukt den i en knapp uke. Og nei, jeg er ikke på mirakuløst vis helbredet fra mine knesmerter! Ei heller lover Vivitex umiddelbar virkning; det kan ta måneder. Jeg er villig til å bruke Vivitex i flere måneder fremover for å se om det har gunstig virkning på mitt korbåndopererte kne - har tross alt hatt smerter i flere år og drømmer om bedring :)

Ett er sikkert: Jeg føler meg naken så snart jeg tar av Vivitex kne; har den på hele døgnet!

Nå venter jeg spent på Vivitex sykkelbukse samt et par strømper til min ME-syke lengre halvdel hvis ben alltid er kalde (hysj, ikke røp noe; det er en overraskelse!). - Vil Vivitex strømper hjelpe på kulda? En googling på 'ME +vivitex' gir mange treff, og flere kan fortelle om meget gode resultater. Andre er skeptiske, og atter andre har testet og funnet ut at det ikke virker for dem.